Dagens Dagbok - Lördagen den 6 september 2008 - Morgonen.

God morgon på er alla mina kära läsare. Hur är er morgon? Vad ska ni göra i dag? Hur är vädret hos er?


Min mobil larmade klockan halvåtta i morse, och då gick jag upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det frukost och fika, och under tiden lite nyhetsläsning i datorn.


Här är det grått, mulet, trist, och det är alldeles blött ute, och ser ut att ha regnat en hel del i natt. Just nu regnar det inte, men det ser ut att börja när som helst igen.


Jag hade tänkt mig en promenad nu på förmiddagen, men jag vet inte om jag har någon lust, nu när jag tittar ut. Inte om det snart ska börja regna igen.


Borzko gick upp klockan nio, och han är just nu i badrummet och gör sig i ordning. Sen ska han äta frukost, och efter det så ska han gå iväg till Farstahallen för att träna i gymmet.


Jimmy gick upp klockan sex, och åkte i väg, för han jobbar extra i dag. Inte på brädgården där han jobbar i vanliga fall. Utan i dag så kör han en liten lastbil och hjälper till med en kontorsflytt. Jag vet inte hur länge han ska jobba i dag, och det kunde visst kanske bli jobb i morgon också.


Jenny är hemma hos Jocke. Hon var ute med sina tjejkompisar och festade i går kväll och i natt. Så hon lär väl sova större delen av dagen i dag.


Nu ska jag ta och bestämma mig för om jag ska ge mig ut på en promenad, eller om jag ska plocka fram en ny bok att läsa.


Ha en bra lördag allihopa! Vad ni än gör! :-D

Kommentarer
Postat av: Angela

Hos oss, i Varberg, öser det ner till och från mest till faktiskt. Vi ska se om vi kan montera ner golvet i annat fall får det vara till nästa vecka. Ha en underbar lördag! Kram

2008-09-06 @ 10:23:09
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Jag gick en timmes promenad, mellan tio och elva, och klarade mig utan regnet precis. När jag var strax utanför hemma, så började det att dugga...



2008-09-06 @ 11:25:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Idag vankas det kräftskiva med våra bästa vänner. Ska bli både gott och roligt :)



Hoppas ni har en fin dag!

2008-09-06 @ 15:59:00
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Bim

---> Petra: Hej! Åh! Kräftor! Vad gott! Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll! :-)

2008-09-06 @ 16:16:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria, kiruna

Idag var jag och en kompit på marknaden som vi har i helg. Härligt höstväder och man träffade mycket folk fick dock inget köpt eftersom jag är lite pank just nu.



Annars blir det lugnt i helgen med tv

2008-09-06 @ 16:42:49
Postat av: Bim

---> Maria, Kiruna: Marknader är alltid kul. Jag brukar gå på en varje sommar, men den här sommaren blev det inte av.

2008-09-06 @ 17:42:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vi har haft strålande sol och ganska varmt hela dagen. Vad trist att det regnade hos er. Här har det regnat mest hela veckan så jag blev verkligen förvånad att solen lyste idag. Det blev en tvåtimmars promenad i skogen, man måste verkligen passa på när det är fint väder och ljust. I veckan när vi varit ute och gått så har det blivit mörkt extra tidigt av regnet och innan vi kommit ut ur skogen och hem igen så har det varit mörkt (haha det är inte bra för en mörkrädd som jag att gå i en skog när det är mörkt, regnar och blåser).



Hoppas att du har en bra kväll!



Kramar

2008-09-06 @ 20:11:35
Postat av: Bim

---> Josefin: Här har det regnat hela dagen, från elvatiden i förmiddags. Några kortare uppehåll har det varit, men annars så har det regnat och varit mörkt.



Ja, skön kväll här. Sitter och läser nu, och sen när fotbollen är slut så ska jag och Borzko titta på den fjärde Varg Veum-filmen.



Kram!

2008-09-06 @ 20:26:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0