Dagens Dagbok - Måndagen den 15 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, gick igenom post och mail, och ringde ett samtal.


Sen så gick jag till Centrum för att handla lite grejer.


Först var jag på Clas Ohlsson där jag handlade fem stycken små block.


Sen så var jag på Lindex där jag handlade sex par trosor.


Och sen så var jag på Åhléns där jag handlade: tolv par ankelsockor, tio stycken galgar, en parfym, en ögonbrynspenna, en kajalpenna, en mascara, och två stycken små handcreme.


(Bilder på det jag shoppade kommer i ett separat inlägg.)


När jag kom hem sen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Satte mig en stund med datorn i köket också. Och så tittade jag på programmet "Hål i väggen" som gick på TV6 i går kväll. Två av kollegerna hade sett det på teve i går, och sa att det var så roligt, så jag var tvungen att titta på det i dag, via datorn. Och det var faktiskt riktigt roligt! Jag ska nog följa det på söndagarna.


Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Då blev det ett besök i Centrum igen för mig, den här gången tillsammans med Jimmy. Vi var på Systembolaget och handlade. Jimmy köpte öl, och jag köpte öl och vin och fyllde på barskåpet.


När vi sen kom hem så åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också. Och efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vart kunde du se programmet via datorn?

Jag vill också se men kan inte hitta det på 6:ans hemsidan.

2008-09-15 @ 19:31:58
Postat av: Bim

---> Maria: Jag hittade det inte heller via TV6:s hemsida. Så jag sökte på YouTube och hittade det där. Den jag tittade på var i tre delar, del ett var tio minuter, del två var tio minuter, och del tre två-tre minuter. Sök på YouTube med "Hål i väggen".

2008-09-15 @ 19:36:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0