Dagens Dagbok - Onsdagen den 10 september 2008 - Kvällen.

Jag höll sen på och plockade lite här hemma en stund. Och sen så satte jag mig i köket med datorn.


Jimmy satt på sitt rum, framför datorn och teven.


Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Middag, dusch, och iordninggörande. Och efter det så tittade han på fotbollsmatchen på teve.


Jag tittade lite på "Idol". Men det blev något strul med teven / digitalboxen / hemmabiosystemet / dvd:n / inspelningsbara dvd:n / vhs:en / nintendo wii... Förmodligen så har vi för mycket inkopplat samtidigt, för ibland så blir det strul. Men Jimmy höll på och fixade och trixade, och tänkte och kopplade om. Så till slut så fick han allt att fungera i alla fall. Han är bäst på sånt! :-D Men jag missade tyvärr det mesta av "Idol" i kväll. Var det bra? Någon speciell? Missade jag något?


Nu blir det datorn en stund till, och sen så blir det nog sängen och boken.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Kolla på nätet, det var en 16-årig tjej som var helt outstanding iallafall, men det är det enda jag har sett av programmet. Tänker nog kolla på repriserna på söndag eftersom jag troligen missar i morgon också.

2008-09-10 @ 22:18:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag kollade just på henne, Anna Bergendahl, på YouTube, och hon var bra. Jag missar också i kväll, för vi ska på födelsedagskalas, men jag spelar in.

2008-09-11 @ 16:24:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0