Dagens Dagbok - Onsdagen den 3 september 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag i köket och varvade datorstunder med bokläsning i en ny bok: "Heartsick" av Chelsea Cain.


Klockan åtta sen så gick jag upp och satte mig i vardagsrummet, och så tittade jag för ovanlighetens skull på teve. För nu ska jag ju följa "Idol 2008".


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Middag, dusch, iordninggörande, och sen lite sport på teve, så blev hans kväll.


Jimmy har fortfarande inte kommit hem efter jobbet, nu när klockan är halvtio. Han skulle hjälpa sin chef med ett extrajobb i kväll, och jag vet inte när han kommer hem.


Jag ska gå och lägga mig i sängen och fortsätta att läsa min bok nu. Den verkar spännande och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0