Dagens Dagbok - Söndagen den 21 september 2008 - Eftermiddagen.

Eftermiddagen fortsatte precis som förmiddagen. Jag läste i min bok den mesta tiden. Satt lite med datorn ibland emellanåt. Och jag plockade och fixade lite här hemma ibland också.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Då åt vi båda två lite lätt lunch, och tog en fika och en pratstund i köket.


Sen vid tvåtiden så stack han iväg igen. Han åkte då hem till sin Mamma Dragica i Hallunda för att hälsa på henne, nu när hon har kommit hem från Kroatien.


Vid fyratiden så åt jag lite lätt middag i min ensamhet. Och sen så återgick jag till samma sysslor som tidigare under dagen. Läste ut boken som jag började på i förmiddags, och började på en ny: "Livstid" av Dean Koontz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0