Dagens Dagbok - Söndagen den 21 september 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Borzkos mobil larmade klockan nio, och då gick han upp och genomgick sina morgonbestyr.


Jimmy var inte hemma, han var ju fortfarande kvar på en kompis föräldrars landställe uppe i Norrtälje.


Jenny pratade jag i telefon med vid åttatiden. Då var hon på väg hem till Jocke i Södertälje för att lägga sig och sova efter sitt nattpass på McDonalds i Västberga.


Borzko och jag åt frukost tillsammans vid halvtiotiden. Och sen så stack han iväg vid tiotiden bort till Farstahallen för att träna.


Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra i dag. Funderade på att gå en promenad, tänkte också på att åka in till stan en sväng. Men slutligen så bestämde jag mig för att ha en bokläsardag.


Så det fick alltså bli en dag hemma, med massor med bokläsning, och lite sittande vid datorn, och lite fixande här hemma.


Jag började med att läsa ut boken: "I en klass för sig" av Curtis Sittenfeld. Sen så började jag på boken: "Gunillas man försvann" av Gunilla Söderholm & Ulla-Lene Österholm.


Varvade också med lite datorstunder. Och jag höll också på lite och grejade med lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0