Dagens Dagbok - Söndagen den 7 september 2008 - Morgonen.

God Morgon!


I dag så larmade min mobil klockan åtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp klockan nio, duschade, och gjorde sig i ordning. Sen så åt han frukost, och fikade, och vi fick en liten pratstund i köket. När han var klar sen så gick han bort till Farstahallen för att träna.


Jimmy hade gått upp klockan sex, och så åkte han iväg för att jobba extra även i dag.


Jenny är hemma hos Jocke, men hon är strax på väg mot Stockholm för att träffa mig.


Kvart över elva så ska Jenny och jag ses vid Södra Station. Och så ska vi prata, fika, prata, luncha, prata, shoppa, prata, och promenera. Och ha en mysig dag i stan. Tyvärr så är inte vädret så mysigt precis, så det blir nog inte så värst mycket promenerande.


Jag har inte sett Jenny på tio dagar, så det ska bli jättemysigt att få träffa henne och krama henne.


Kanske kommer det mobibloggsbilder under dagen, eller så lägger jag in bilder när jag kommer hem.


Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0