Dagens Dagbok - Tisdagen den 23 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag till Centrum för lite shopping.


Först så var jag på Clas Ohlsson och handlade en scartkabel till teven och dvd:n. Handlade också ett par grejer till jobbet där.


Sen så var jag på Apoteket och köpte hudcreme och handkräm.


Efter det så var jag hos SpecSavers och köpte glasögonrengöringsvätska.


Nästa ställe blev Kicks och inköp av hårmousse.


Slutligen så var jag i fotoautomaten vid HemKöp och tog kort till mitt nya körkort, eftersom mitt gamla körkort går ut snart.


Gick sen hem, och då höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Vid halvfemtiden sen så åt jag middag i min ensamhet, eftersom Borzko skulle komma hem vid åttatiden och så sent skulle jag inte kunna äta middag. Jimmy skulle på möte på jobbet och få middag där. Och Jenny skulle inte komma hem i dag.


Efter middagen så fortsatte jag att greja lite här hemma, och så varvade jag med datorstunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0