Dagens Dagbok - Torsdagen den 11 september 2008 - Kvällen.

Vid sextiden så åkte jag, Jimmy, och Jenny iväg. Först så åkte vi till Örby och hämtade upp min Mamma och Pappa. Och sen så åkte vi vidare till Älvsjö och hem till min systerdotter Maria som fyller 24 år i dag, och hennes fästman och sambo Patric som fyller 26 år i nästa vecka.


Sen så var vi där mellan ungefär halvsju och nio. Massor med folk kom och gratulerade dom båda. Jättekul att träffa dom alla. En massa gott att äta och dricka bjöd dom på. Mycket prat och mycket skratt blev det.


Vid niotiden sen så körde vi Mamma och Pappa hem först, och sen så åkte vi till Farsta. Jenny följde med hit hem och sov här i natt. Borzko var hemma när vi kom hem. Lite prat mellan oss alla blev det, och nu vid tiotiden så blir det sängen.


Fotografier från i dag och i kväll kommer i morgon... Orkar inte nu... Jag är trött och har ont i halsen... Men i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0