Dagens mat och dryck, lördagen den 13 september 2008.


Frukosten i dag blev fiberhavregrynsgröt med äppelmos, kanel, och minimjölk.




Lunchen i dag blev tre stycken wasa sport plus knäckebrödsmackor med kaviar på.




Middagen i dag blev mat från vår lokala pizzeria. Jag åt en pastasallad med mozzarella och soltorkade tomater. Vitlöksdressing till. Och ett pizzadegsbröd också.




Och sen så blev det förstås en massa gott eftersom det var lördagskväll. För mig blev det det som jag nästan alltid äter: Ben & Jerrys Cookie Dough glass (åt upp allt), Estrellas vickningschips (åt upp nästan allt), och smågodis - både choklad och annat blandat (åt nästan inte upp någonting alls av det).




Dryck under dagen och kvällen var som vanligt: kaffe, te, och fun light.

(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha jag fattar inte hur du orkar köpte själv Ben & Jerrys glassen i fredags. Blev nyfiken eftersom du äter den varje fredag. 1/3 åt jag sen blev jag proppmätt. Du klämde 1 sån en bunke chips och godis haha, Guiness rekordbok kanske :-P

Ha en forsatt trevlig söndag i det underbara vädret!

Kramizar Susanne

2008-09-14 @ 09:18:13
URL: http://www.fnuttisen.bloggagratis.se
Postat av: Bim

---> Susanne: Ja, jag är faktiskt mästare på att kunna proppa i mig massor! Har väl kanske lite ätstörningar förmodligen! Du vet, allt eller inget! ;-/



Ha en bra dag du också.

2008-09-14 @ 13:38:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0