"Dagens" - tisdagen den 23 september 2008.


Dagens Tack: Till er som höll tummarna för Jimmy.

Dagens Tråkigaste: Att inte Jimmy fick sitt lastbilskörkort i dag.

Dagens Roligaste: Att han ändå klarade själva körningen och manöverprovet, och bara har funktionskontrollen kvar.

Dagens Partybrud: Jenny, som festar med alla dom andra skiftledarna plus cheferna, i kväll.

Dagens Arbetsammaste: Borzko, som gick upp halvsex i morse, och kom hem halvnio i kväll.

Dagens Bok: "Livstid" av Dean Koontz.

Dagens Teve: "Idol".

Dagens Tårar: Gråter för dom som åker ur, och gråter ännu mer för dom som kommer med. I "Idol" alltså.

Kommentarer
Postat av: ADAM

Hej, läser din blogg varje dag. Kom att tänka på en grej, du har skrivit flera gånger att du har haft flerdaglig huvudvärk? Prova att sluta dricka funlight. Jag har hört att man kan få huvudvärk av sötningsmedlet. Dessutom är det inte bra för kroppen med konstgjorda saker =) Bra blogg!!!

2008-09-23 @ 22:50:15
Postat av: Bim

---> Adam: Tack för berömmet om min blogg, och tack för ditt tips. Jag har faktiskt själv hört det där om sötningsmedel... Så jag kanske ska ta och tänka på det faktiskt.

2008-09-24 @ 16:19:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Therése

Angående kommentaren angående sötningsmedel. Jag hade också huvudvärk förr och trodde det berodde på koffeinbrist. Bäljade därför i mig cola light. Sedan en tid tillbaka har jag dock slutat att dricka cola light och nu har jag ALDRIG huvudvärk!!! :O Så det kanske verkligen stämmer, det där med sötningsmedel. Kan ju vara värt en prövoperiod iaf. :)

2008-09-24 @ 16:20:55
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: Okej. Kanske ska testa att vara utan Fun Light ett tag då... Men jag har ju sötningsmedel i kaffet också. Som jag dricker typ minst fyra gånger per dag. Och så kanske te typ två gånger per dag...

2008-09-24 @ 16:23:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0