En "Dagens" i dag också! :-)

Dagens Mysigaste: Att jag fick rå om Jenny i ett par timmar i dag också.
Dagens Näst Mysigaste: När jag, Borzko, och Jenny satt i över en timme i köket efter middagen och pratade.
Dagens Näst-Näst Mysigaste: Att titta på film, läsa, prata, äta gott, och mysa med Borzko.
Dagens Mest Saknade: Jimmy, som är i Norrtälje.
Dagens Näst Mest Saknade: Bilen, som också är i Norrtälje.
Dagens Ondaste: Artrosen i mina fötter som djävlas riktigt mycket med mig nu.
Dagens Flitigaste: Jenny, som även den här natten jobbar ett nattpass som skiftledare.
Dagens Födelsedagsbarn: Min Husmor Mita som fyller 45 år i dag + min systerdotters fästman Patric som fyller 26 år i dag. Grattis till er båda! :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Det var mysigt att vara hemma lite. Men vi ses i veckan också. PUSS

2008-09-21 @ 17:31:25
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Ja, vi får bestämma en dag för IKEA och överlämning av alla prylarna! PUSS

2008-09-21 @ 17:35:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0