Mat och dryck under torsdagen den 11 september 2008.


Frukosten på jobbet i torsdags blev precis som vanligt: wasa sport plus med kavli mildost och gul och röd paprika på. Den här morgonen lyckades jag i alla fall komma ihåg att ta kort på min frukost, så fotografiet är från i torsdags.




Lunchen i torsdags blev, som nästan alltid, bara från vår fina salladsbuffé. På tallriken ligger: rivna morötter, basilikadressing, blandad vetesallad, blandad sallad med aubergine + soltorkad tomat + paprika, gröna sojabönor, sparris, keso med rödlök, och tzatziki.




Till eftermiddagsfikat/mellanmålet på jobbet i torsdags blev det en yoggi mini meal - vaniljyoghut med müsli + två stycken plommon.




Till middag i torsdags blev det bara fiberhavregrynsgröt med äppelmos, kanel, och minimjölk.




På kvällen i torsdags så var vi på ett dubbelt födelsedagskalas, och då åt jag massor med gott. Bland annat en bit vardera från dessa fina tårtor. Men jag åt också några småkakor, och en hel del smågodis. 

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0