Nu ska jag fotografera precis ALLT som jag äter! ;-D

Ja, nu ska jag fotografera och blogga precis allt som jag äter. Jag läste en artikel i Expressen i dag, om att det är ett effektivt sätt när man vill gå ner i vikt. Skrivit upp allt jag har ätit, det har jag gjort förr, och det är ju också effektivt, men fotograferat allt, det har jag aldrig gjort. Redan nu så fotograferar jag ju rätt så ofta det jag äter, men långt ifrån allt jag äter. Men från och med i dag, så ska jag ta kort på precis allt som jag äter och dricker, och så ska jag blogga det.

Jag tror att jag kommer att lägga ut alla fotografierna i ett enda inlägg på kvällen. Och så gör jag nog bilderna som "klick-bilder" så det inte blir så himla stort och mycket.

Och så ska vi se om det är ett effektivt sätt för mig att gå ner dom fyra kilona som jag har kämpat med ett tag nu. Jag väger ju 61 kilo nu, men jag vill gärna gå ner 4 kilo, till dom 57 kilo som jag vägde förut för något år sen.

Här är artikeln i Expressen:



Kommentarer
Postat av: The City

Ja, det är väl också ett sätt ;)

2008-09-06 @ 12:42:49
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: Bim

---> The City: Ja, jag tyckte att det kunde vara en kul grej att testa! ;-D

2008-09-06 @ 13:43:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0