Dagens Dagbok - Fredagen den 10 april 2009 - Eftermiddagen.

På eftermiddagen så höll jag på en hel del och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Jag satt också lite med datorn. Och så läste jag ut boken: "Är det Saltmannen?" av Joakim Arkhammar. Jag började också på en ny bok: "När ingen annan ser" av Duncan Fairhurst.


Vid tretiden så kom Borzko hem från jobbet. Han duschade då och gjorde sig i ordning.


Sen så åt vi middag tillsammans vid fyratiden. En fika blev det också sen förstås.


Vi satte oss sen båda uppe i vardagsrummet och läste i våra böcker.


Sen vid sextiden så gick vi båda två till Centrum och till Hemköp och handlade en hel del matvaror plus lite gott att äta till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Greenbeans, tre tjejer en kille

Hejsan, vi kör en frågestund på vår blogg, kika gärna in och ställ en fråga:)



Alla frågor belönas med en länkning



Glad påsk från de gröna bönorna:)

2009-04-10 @ 19:04:28
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Greenbeans, tre tjejer en kille: Okej! :-D

2009-04-10 @ 19:42:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0