Dagens Dagbok - Fredagen den 10 april 2009 - Morgonen + Förmiddagen. (Med tre fotografier).

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Borzko hade åkt till jobbet tidigare, och Jimmy sov efter sin kväll på krogen i går.


Vid kvart över nio så gick jag ut på en promenad. Strålande sol, klarblå himmel, bara lite blåst, men lite kyligt i luften.


Gick runt omkring i Farsta i cirka en och en halv timme. Pratade en hel del i telefon under tiden, med Jenny, Borzko, och min Mamma. Och resten av tiden så lyssnade jag på radio.


(Ett nytt konstverk hade kommit upp på ett träd.)







Kom hem igen vid strax före elva. Vid elva så vaknade Jimmy, och han gick då upp. Han åt frukost, och jag åt lite lätt tidig lunch, och vi tog en fika och en pratstund tillsammans.


Jimmy duschade sen och gjorde sig i ordning. Och så packade ha ner lite grejer som han skulle ha med sig sen. Och jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.


Sen när Jimmy var klar så tog vi bilen och åkte bort till OKQ8 och jag tankade bilen full inför att han skulle låna den. Han körde sen hem mig igen och släppte av mig. Sen så tog han bilen och skulle åka och hämta upp sin kompis. Och sen så skulle dom vidare till kompisens föräldrars landställe i Norrtälje. Och dom ska vara där till på söndag.




Kommentarer
Postat av: Snurran

snygg liten "maggördel" på trädet ;-)

2009-04-10 @ 22:44:27
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag tycker att det är så himla kul med alla dessa små konstverk som sitter överallt! :-D

2009-04-10 @ 23:02:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0