Dagens Dagbok - Fredagen den 3 april 2009 - Kvällen.

Vid sextiden så kom jag fram till en av mina kollegor. Så småningom så blev vi nio stycken. Fem stycken från vår skola, och fyra stycken från en närliggande skola.


Först så satt vi och pratade i ett par timmar. Åt och drack en massa gott gjorde vi också.


Så småningom sen så satte vi oss på golvet med paketleken. Den beskrev jag förra gången som vi gjorde den. Läs det inlägget här om du vill. Annars så kan du läsa Snurrans beskrivning från i går.


I går så hade vi massor med paket. Och vi skrattade gott när alla tävlade om dom finaste paketen. Jag lyckades till sist få behålla tre stycken paket. Dom innehöll två handdukar, tre paket med påskfjädrar, och två värmeljushållare.


Efter paketleken så satte vi oss återigen i köket, och så spelade vi ett tärningsspel. Pratade, skrattade, åt, och drack gjorde vi förstås också.


Vid elvatiden så skulle tre av kollegerna dra sig hemåt, och då gjorde jag också det. Skjutsade hem en av dom, och sen så åkte jag hem till Farsta.


Borzko låg och sov när jag kom hem, han skulle upp på natten för att jobba.


Jag satt bara en kort stund vid datorn, och sen så gick jag och la mig vid halvtolvtiden.


(Bilder från kvällen kommer i ett separat inlägg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0