Dagens Dagbok - Lördagen den 4 april 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Första Halvan av Kvällen.

När jag kom hem från stan så tog jag med mig datorn och boken och så satte jag mig på den övre balkongen.


Satt lite med datorn, läste lite i boken, fikade, lyssnade på musik, solade ansiktet, och bara satt och njöt så mycket jag kunde.


Vid halvfyratiden så vaknade Borzko och gick upp. Han duschade och gjorde sig i ordning, och sen så satte han sig och tittade på sport på teve. Det var fotboll, Hammarby mot Elfsborg, och det blev 1-1.


Jimmy kom hem från kryssningen vid halvfemtiden. Han duschade och gjorde sig i ordning, packade upp, och sen så åt han, jag, och Borzko middag tillsammans.


Sen vid halvsjutiden så stack Jimmy iväg igen. Han skulle möta upp med några kompisar, och ut och festa i kväll igen.


Borzko satt och läste i sin bok. Och jag satt med datorn i knäet och bloggade en massa inlägg från i går och från i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0