Dagens Dagbok - Onsdagen den 1 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade även i dag varit ledig från jobbet på grund av arbetsbrist.


Jag parkerade bara bilen, och gick in en kort stund, och sen så gick jag även i dag ut på en promenad. Jag gick runt omkring i Farsta i ungefär en timme i dag också. Även i dag så var det cirka elva grader, ganska så soligt, och ganska så blåsigt. Jätteskönt vårväder alltså.


Sen så gick jag hem och hämtade upp Jimmy, för han skulle hjälpa sin Morfar med en sak.


På vägen hem till mina föräldrar så köpte vi varsin glass i vårsolen. Årets andra glassnyhet från GB blev det för mig, en Solero Berry Berry.


Vi var sen bara hos Mamma och Pappa en kort stund, och Jimmy hjälpte sin Morfar lite med teven, dvd:n, och digitalboxen.


När Jimmy och jag kom hem sen vid fyratiden, så åt vi middag tillsammans. En fika blev det sen, och en pratstund.


Sen så satte vi oss båda två i köket med våra datorer. Och så hjälpte Jimmy mig att fixa Twitter. Så nu kan ni följa mig via Twitter om ni vill. Både på Twitter.com, och här i bloggen, och på Facebook.


När vi var klara så satte sig Jimmy framför datorn på sitt rum. Och jag tog med mig min dator och satte mig inne hos honom.


(Några bilder från promenaden i eftermiddag, kommer i ett separat inlägg senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0