Dagens Dagbok - Onsdagen den 15 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem. Borzko jobbade som vanligt. Jimmy var ledig från jobbet i dag, men han hade sovit över hemma hos Jenny och Jocke i natt efter Studentskivan.


Jag hade tänkt mig en promenad i dag efter jobbet. Men jag var så trött när jag kom hem, så jag orkade inte. Det var ju en rätt så jobbig dag på jobbet även i går, och sen så var jag ju borta i går kväll, det blev ju lite mindre sömn i natt, bara knappt fem timmar, och sen den här jobbiga arbetsdagen i dag.... Så jag var jättetrött och hade lite huvudvärk när jag kom hem.


Jag höll på här hemma och pysslade med lite småsaker i stället. Pratade länge i telefon med Jenny också, och fick höra allt skvaller om gårdagskvällen. ;-) Satt lite med datorn också.


Vid halvfemtiden så kom Jimmy hem. Och då åt vi middag . En fika och en pratstund blev det också. Jimmy duschade sen och gjorde sig i ordning. Och så satte han sig på sitt rum vid datorn, tevespelet, och teven.


Jag satte mig i köket med datorn, och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0