Dagens Dagbok - Onsdagen den 29 april 2009 - Kvällen. (Med sju fotografier).


Jag åkte iväg med bilen vid fyratiden, in till Skanstull, och till Jennys skola. Hämtade upp henne där, och sen så åkte vi ut mot Kungens Kurva.


Jenny tog det här tjusiga kortet på mig när jag satt och körde. ;-)



Först så var vi och kikade lite på Jysk och på Silvan. Men vi köpte ingenting där. Och sen så åkte vi till IKEA.


Vi gick runt och tittade på massor, och vi plockade även ihop lite grejer som vi skulle handla.


Jimmy kom sen dit direkt efter att han hade slutat på jobbet. Och när han kom, vid sextiden, så gick vi upp till restaurangen på IKEA och åt middag.


Jag åt en vegetarisk tortilla med pilaff och salsa.



Jenny.



Jimmy.



Köksstolarna som jag har tänkt att köpa, (följ länken till ett inlägg som jag har bloggat om det), har det kommit nya överdrag till. Nu är jag nog mest sugen på att köpa helsvarta.



Sen så fortsatte vi att gå runt på IKEA. Jag köpte bara några smågrejer. (Bild kommer i separat inlägg.) Jenny köpte en hel del grejer, mest till hennes och Jockes balkong. (Här är länk till ett inlägg i hennes blogg.) Jag köpte en hel del saker till henne också.


Vid åttatiden, när IKEA stängde, så var vi klara, och då åkte vi alla tre, i två bilar, hem till Jenny och Jocke i Tumba.


(Jimmy har fortfarande inte fått sina KULLENS-skyltar till bilen.)



När vi kom till Tumba, så fikade vi med Jocke, och åt lite glass. Sen så hjälptes vi åt att fixa i ordning på deras balkong.



Vid halvtiotiden sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta, och vi var hemma vid tiotiden.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svarta stolsöverdrag är snyggt men men.fast ni är vuxna så smulas det nog lite och varje liten fläck syns t o m värre än ljusa! Bara en tanke



Njut i solen! Jag har redan börjat dagen med promenad!!

2009-05-01 @ 09:21:45
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jo, fläckar syns ju lätt på både ljusa och mörka. Mönstrat är ju bättre.



Jag har njutit i solen hela dagen! :-)

2009-05-01 @ 17:14:41
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0