Dagens Dagbok - Söndagen den 12 april 2009 - Första Halvan av Eftermiddagen.

Sen så satt både Borzko och jag och läste i varsin bok uppe i vardagsrummet. Lite lätt lunch blev det vid ettiden också.


Vid halvtvåtiden sen så stack Borzko iväg mot Centrum och mot tunnelbanan. Han skulle åka till Söderstadion och se Hammarby spela fotboll mot Gefle, klockan tre. Men först så skulle han möta upp med några kompisar och gå och ta en fika.


Jag höll sen på och fixade med lite allmänna hushållsbestyr här hemma. Satt lite med datorn också. Och jag läste även ut boken "Den inre kretsen" av Mari Jungstedt.


Vid halvtretiden så kom Jimmy hem från sin kompis föräldrars landställe i Norrtälje. Vi tog då en fika tillsammans.


Jimmy satte sig sen på sitt rum framför datorn. Och jag satte mig på den övre balkongen när solen kom dit vid tretiden, och njöt av solen, och solade ansiktet i någon timme.


Sen så gjorde sig Jimmy och jag i ordning, för att åka iväg och hämta upp Borzko vid Söderstadion, för att sen alla tre åka iväg på Påskmiddag hos Borzkos Mamma Dragica i Hallunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0