Dagens Dagbok - Söndagen den 12 april 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med ett fotografi).


Jimmy och jag åkte iväg med bilen vid kvart i fem, och åkte bort till Söderstadion och hämtade upp Borzko där. Borzko hade sett Hammarby förlora mot Gefle med 1-2.


Vi åkte sen alla tre ut till Hallunda och hem till Borzkos Mamma Dragica som bor där. Kom dit vid halvsextiden. Borzkos son Mirko var också där. Sen så åt vi alla fem Påskmiddag. Massor med god mat hade min kära Svärmor gjort i ordning.


Efter maten så blev det kaffe, med hembakat kaffebröd och godis. Och så satt vi och pratade förstås.






Sen redan vid halvåttatiden så åkte vi hem. Borzko ska jobba extra i natt, och ska gå upp redan klockan halvtvå, så han ville hem och sova.


Vi kom hem vid åttatiden, och då gick Borzko och la sig för att sova på en gång.


Jimmy och jag tog en sväng till Centrum och till Hemköp, och så köpte vi oss lite chips och godis.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn och teven.


Jag satte mig uppe i vardagsrummet, och så tittade jag på "Robinson" som jag hade spelat in i går. Och när "Robinson" sen var slut, så ägnade jag min tid till bloggläsning och nyhetsläsning i datorn istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har följt din blogg länge, men aldrig hört att Borzko har en son till. Vad spännande med en nyhet. Haha! :) Har han fler barn?



Hoppas påsken har varit trevlig! Blir det kör idag trots helgdag?

2009-04-13 @ 08:15:15
Postat av: Natalie

Nej, han har inga fler barn (vad jag vet :)) men han har en jättetrevlig och snäll syster. ;)

2009-04-13 @ 10:41:18
URL: http://tandemsblogg.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Malin: Nej, han har inga fler barn. Bara Mirko som blir 26 år i år.



Påsken har varit jättetrevlig! Men tyvärr så blir det ingen Kör i dag...

2009-04-13 @ 15:27:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Natalie: Hahaha! Ja, det har han faktiskt! :-D KRAM

2009-04-13 @ 15:28:13
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bim, du har inte lust o ägna ett inlägg om honom för oss ovetande och nyfikna läsare? :)

2009-04-13 @ 17:08:32
Postat av: Bim

---> Anonym: Nej, det har jag nog inte lust med. Jag vill inte lämna ut honom här i bloggen.

2009-04-13 @ 17:14:16
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej. :) Tråkigt att det inte blev kör idag, men trevligt med lite extra ledigt istället! Det är alltid uppskattat! Imorgon blir det dock tillbaka till verkligheten igen, haha...

2009-04-13 @ 17:57:14
Postat av: Bim

---> Malin: Ja, jättetråkigt att inte få gå på kör i dag... Men det är ju förståeligt när det är en röd dag. Vi får träna hemma istället.



Ja, i morgon är det jobb igen... Efter fem sköna dagar. Men skönt med en lite kortare arbetsvecka! :-)

2009-04-13 @ 18:01:19
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej bim, han har en son? Va? det har du inte nämnt i bloggen va? Har de inte så bra kontakt? Men jenny och jimmy då, det är ju deras bror?!



Ha en fin kväll



Bella

2009-04-13 @ 19:46:53
Postat av: Bim

---> Bella: Jag har visst skrivit om Mirko här i bloggen förut. Men som jag skrev tidigare, så tänker jag inte lämna ut honom och hans liv här i bloggen. Även om jag skriver om mycket, och är ganska så öppen, så finns det faktiskt saker som jag kanske inte vill lämna ut här så här öppet till allmän beskådan.

2009-04-13 @ 20:30:29
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så det är Jenny och Jimmys halvbror?

2009-04-14 @ 06:57:57
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, om det är Borzkos son, så är det ju så klart Jimmys och Jennys halvbror.

2009-04-14 @ 14:52:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj verkar vara ett känsligt ämne?! eller har jag fel.

2009-04-14 @ 20:55:17
Postat av: Bim

---> Anonym: Även om jag bloggar rätt så öppenhjärtigt och personligt om rätt så mycket, så kan det faktiskt finnas saker som jag inte bloggar om, tro det eller ej. Oftast är det då med hänsyn till andra människor. Och det får faktiskt mina läsare respektera.

2009-04-15 @ 15:50:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0