Dagens Dagbok - Söndagen den 5 april 2009 - Kvällen.

Jag satt sen större delen av kvällen vid datorn. Jag bloggade, läste bloggar, läste nyheter, och facebookade lite. Jag tittade också på två stycken teveprogram på webb-teve i datorn: "Berg flyttar in" avsnitt ett, med Pernilla Wahlgren, plus "Ballar av stål" avsnitt tre. Båda programmen är från den här veckan.


Jimmy satt mest framför sin dator på sitt rum. Borzko var hemma hos sin Mamma.


Nu tror jag att jag ska välja ut en ny bok, och lägga mig i sängen och läsa.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för att du rekommenderade boken "Nattfåk" tidigare. Jag har läst ungefär halva boken och den är verkligen spännande. Jag fick sluta läsa igår kväll för jag blev lite mörkrädd ;-) Men jag ska fortsätta nu när det är ljust.



Kram

2009-04-06 @ 12:06:50
Postat av: Bim

---> Josefin: Kul att du gillade "Nattfåk"! För jag älskade den!



Om du väl läsa en bra bok som du garanterat inte blir mörkrädd av, så läs "Marley och jag"! ;-)

2009-04-06 @ 21:40:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0