Dagens Dagbok - Tisdagen den 28 april 2009 - Eftermiddagen. (Med sex fotografier).

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum. Köpte där en bukett blommor, och sen så gick jag hem till min mamma och pappa för att fika på deras balkong.


Jimmy ringde sen precis och sa att han hade slutat på jobbet, så jag frågade om han också ville komma och fika, och det ville han.


Vi satt sen alla i eftermiddagssolen på mammas och pappas balkong. Fikade, åt glass, och pratade.



Vid halvfyratiden sen så åkte vi därifrån.



Vi åkte direkt till Willys i Länna för att storhandla. Dom har precis byggt om den affären, och infört självscanning där. Så vi signade oss för det, och gjorde det för första gången. Det gick snabbt, och det var roligt, och vi slapp kontroll i dag.



Ungefär en tusenlapp handlade jag för i dag. Och det var nästan bara hygienartiklar och kemtekniska produkter.



När vi kom hem så hjälptes vi åt att packa upp allt och packa in i skåp. Och sen så åt vi middag tillsammans, och en fika efter maten blev det också.


Jimmy duschade sen och gjorde sig i ordning. Och satte sig sen vid datorn. Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma.


(Så här fina är mina tulpaner som jag fick i fredags.)



Kommentarer
Postat av: Anna

jag måste fråga...är den röda tröjan din mamma har på sig på bilden i samma modell som den blåa tröjan hon och Borzkos mamma fick i present av er förut och råkade ha på sig på samma kalas?

2009-04-30 @ 09:58:47
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Ja, jag tror att det är exakt samma tröja. Eller så är den i alla fall väldigt lik. Både den blå och den röda är i alla fall från Axelsons.

2009-04-30 @ 17:30:10
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Fina blommor, de ser nästan ut som Pioner på bilden! :-D

2009-04-30 @ 19:23:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, dom två omgångarna med rosa tulpaner som jag har haft dom senaste veckorna, har sett väldigt speciella ut! :-)

2009-04-30 @ 19:27:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0