Dagens Dagbok - Tisdagen den 7 april 2009 - Arbetsdagen.

Jobbade som vanligt i dag också. Och även i dag så blev det en lite lugnare dag än vanligt, eftersom det är påsklov hos oss.


Jag var först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen då dukade jag matsalen inför lunchserveringen. Efter det så satt jag en stund vid vår husmors dator och fixade lite med våra skickningscheman i skalen. Höll sen på och hjälpte till lite överallt med lite allt möjligt. Och slutligen så hjälpte jag till med att städa i matsalen efter lunchserveringen.


I dag så serverade vi fiskgratäng med smögensås, och kokt ris till. En liten salladsbuffé hade vi också.


Två av kollegerna var lediga även i dag. Och en annan kollega var på kurs i dag. Men eftersom vi har mindre att göra den här veckan, så flöt allt på bara bra ändå. Och ingenting speciellt hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0