Dagens Dagbok - Torsdagen den 30 april 2009 - Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. När jag kom hem så höll jag på med diverse hushållsgöromål här hemma en stund.


Sen så gick jag iväg en sväng till centrum. Handlade först några smågrejer till min mamma. Och så gick jag hem till dom för att lämna sakerna. Var bara där en liten stund och pratade, och sen så gick jag till centrum igen.


Var på Konsum och handlade lite matvaror, och sen så blev det blommor från torget.



En glass blev det också. Nummer sju av GB:s åtta nya glassar i år.



Jag gick sen hem, och fortsatte att plocka och fixa med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt han och jag middag tillsammans. Och efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen när Jimmy var klar, så stack han iväg in mot stan för att möta upp med några kompisar. Och sen så ska dom väl förmodligen ut och festa i valborgsnatten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0