För er som är intresserade av "Kör för alla!" och/eller av mig! ;-D





På söndag, den 26 april i bilagan DN Söndag, kommer det att komma en artikel med bilder om Caroline af Ugglas och "Kör för alla". I måndags, den 20 april, så var dom på vår körträning och fotograferade. Jag vet inte om det kommer i nätupplagan också, eller om det bara är i papperstidningen.

Måndagen den 4 maj, så kommer Caroline af Ugglas och "Kör för alla!" att vara med i programmet "Fråga doktorn" på SVT 1 klockan 18.15. För ett par veckor sen så var dom och filmade hela vår körträning. (Det går också i repris, tre gånger, och kan även ses på nätet.)

Här är tidigare bloggade inlägg av mig om "Kör för alla!":

- Kör för alla! med Caroline af Ugglas - Kören för mig? 

-
Kör för alla! 

- I maj så sjunger jag i Berwaldhallen! :-D

- Min Körledare Caroline af Ugglas. 

- "Kör för alla!", jag, syrran och Caroline är med i Aftonbladet i dag! ;-D 

- Min underbara Körledare Caroline af Ugglas sjunger med sina fina döttrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0