Tio fotografier från eftermiddagen, torsdagen den 2 april 2009.


Underbart vårväder i dag också. Det här fina trädet såg vi när vi promenerade ner till Tumba Centrum i dag.





Jenny äter glass när vi fikar i Centrum.





Och Jimmy äter en ost- och skinkbaguette.





Påskpyntat i Tumba Centrum.





Fika efter middagen.





Jocke håller på att försöka att sluta att snusa. Så nu har han gått över till
"en snuslik premiumprodukt framställd av en blandning av tesorter".





Och jag testade en "snus". Och jag såg så larvig ut så Jenny var tvungen att fotografera mig! ;-D









Kommentarer
Postat av: Maria,kiruna

Trevliga bilder. Har smakat på glassen den va helt okej gillade att det var choklad bitar i den.

2009-04-03 @ 16:58:04
Postat av: Bim

---> Maria, Kiruna: Tack för berömmet om bilderna!



Okej! Jag kanske tar och smakar på den glassen någon dag då! :-)

2009-04-03 @ 17:09:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0