Twitter - Vecka 14 - 30/03 - 05/04 2009

Ska man börja att Twittra kanske!? ;-D

Men hur får jag in det i bloggen!? ;-/

Test från mobilen.

Testar att uppdatera min status på Facebook via Twitter.

Nu kan ni följa mig i Twitter om ni vill! Både på Twitter.com, i Bims Blogg, och på Facebook!

Nu är Jimmy och jag hemma hos Jenny och Jocke i Tumba. Vi har promenerat, ätit middag, och fikat. :-)

Och i morgon så är det då äntligen fredag igen! Wiieee!!!! ;-D

Fredag! Sol! Varmt! Vår! Fan vad man blir på bra humör! ;-D

Nu sticker jag iväg hem till en jobbarkompis,tillsammans med sju kollegor till. Spela spel, leka lekar, snacka skit, äta och dricka gott !!!

Nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig kväll med kollegerna. Trött efter en lång vecka är jag, så nu blir det sängen. God natt! ;-D

Vad härligt det är att vakna upp till strålande sol, klarblå himmel, ingen blåst, hyfsad temperatur på termometern, och en ledig lördag! :-D

Nu ska jag ut på en långpromenad i det underbara soliga, varma, och vackra vårvädret! Ha en bra dag allihopa! :-D

Efter lite drygt två timmars promenad och över fjortontusen steg så är jag framme i stan. ;-)

Hemma igen! Det blev 4 timmar sammalagt! Cirka 3 timmars effektiv promenad! 22.500 steg! Och 1.8 km! En helt underbar dag! :-D

Efter fyra timmars promenad, och sen fyra timmar på balkongen, så är jag nu inomhus! ;-D Vilken helt fantastiskt underbar dag det har varit!

Nu har jag bloggat tio inlägg (http://bim.blogg.se/)! Och lagt in tjugoen fotografier från i går och i dag! Kolla gärna in! :-D

Nu har jag promenerat i en och halv timme. Ingen sol, men det var skönt ändå. Nu blir det slappande resten av dagen, boken och datorn. :-D

Nu blir det bara jobb i tre dagar den här veckan, och sen så är jag ledig i fem dagar! Åh, vad skönt det ska bli! :-D


Kommentarer
Postat av: Angela

Du måste mena 18 km eller 1,8 mil ;-)

2009-04-07 @ 15:26:26
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, SJÄLVKLART så menar jag 1,8 MIL! ;-D

2009-04-07 @ 16:53:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0