Dagens Dagbok – Lördagen den 29 augusti 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

 

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Borzko var inte hemma, för han jobbade extra i dag, och hade gått upp redan klockan halvtre i natt och åkt till jobbet.

 

Jimmy var inte heller hemma, för han åkte till Norrtälje i går, och kommer inte hem förrän söndag kväll.

 

Sen så höll jag på här hemma under hela förmiddagen och fixade, donade, pulade, grejade, ordnade, och plockade med lite allt möjligt och omöjligt diverse hushållsarbete här hemma.

 

Gjorde mig sen i ordning för att åka iväg till Tumba, för att först hjälpa till lite med förberedelserna och sen fira Jockes 30-årsdag.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas ni får trevligt!

2009-08-29 @ 13:24:29
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Och det fick vi! :-)

2009-08-29 @ 22:41:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0