Dagens Dagbok – Måndagen den 24 augusti 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig på grund av arbetsbrist i dag.

 

Han skulle till Mekonomen och handla lite grejer till sin bil, så jag följde med honom dit en sväng.

 

Sen när vi kom hem igen så gick jag till Centrum. Först så var jag på Apoteket där jag handlade en hel massa olika saker. Sen så gick jag till Åhléns där jag handlade mig en ny parfym.

 

Gick sen runt omkring en hel del i Centrumet och tittade på kläder och skor. Ett inköp blev det, och det var ett par låga svarta boots på Din Sko för 400:- kronor. Bild finns i separat inlägg. 

 

När jag kom hem igen så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Jag hade även köpt jordgubbar på Torget i Centrum, som vi åt till efterrätt. Och en fika blev det också.

 

Sen så höll jag på och plockade och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0