Dagens Dagbok – Torsdagen den 27 augusti 2009 – Jobbet + Eftermiddagen + Kvällen.

 

Jobbade som vanligt i dag.

 

Kollegan i annexskolan var frisk och tillbaka på jobbet i dag, så jag slapp åka dit och jobba i dag.

 

Diskmaskinen slutade att fungera i dag, så vi fick skölja av all disk, och sen trava i diskrummet. Och när alla tallrikar, glas, och bestick tog slut, så fick vi ta fram engångsmaterial…

 

Vi serverade kycklingwok i dag.

 

Åkte hem direkt efter jobbet.

 

Gick sen en sväng till centrum. Hämtade ut min N97:a på The Phone House. Och hämtade ut två paket på Hemköp, som innehöll min spikmatta och en bok från Tradera.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Då åt vi middag tillsammans.

 

Sen så blev det en sväng till The Phone House igen, för att lämna in min N97:a… (Läs inlägg längre ner om mina problem med min nya mobil).

 

När jag kom hem igen så la jag mig på min nya spikmatta för att testa den. (Även det finns det inlägg om längre ner i bloggen).

 

Sen resten av kvällen så satt jag med datorn i köket. Bloggade fyra inlägg bland annat.

 

Jimmy satt mest på sitt rum framför datorn.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag. Och resten av kvällen så satt han och läste i sin bok.

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Idag är det fredag :-)

2009-08-28 @ 08:09:25
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, det är det! :-D

2009-08-28 @ 14:57:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Fy vilken otur med diskmasiknen, typiskt att det skulle hända då du äntligen fick jobba hos oss igen :-/ Hoppas den funkade idag iallafall?

2009-08-28 @ 19:38:38
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var inte roligt i går precis... Och inte i dag heller...

2009-08-28 @ 21:53:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0