Dagens Dagbok – Lördagen den 12 december 2009 – Eftermiddagen. (Med tre fotografier.)


Vid halvtvåtiden sen så stack Borzko och jag iväg i bilen mot Heron City i Kungens Kurva. Jimmy följde inte med på bio i dag, för han skulle träffa kompisar lite senare.


Borzko och jag hämtade först ut biljetterna. Sen så var vi på Willys och handlade lite matvaror, som vi sen gick och la i bilen. Åt varsin macka också, eftersom vi kände oss lite småhungriga.


Kvart i tre sen så började filmen, och den höll på i två och en halv timme. Recension kommer lite senare i ett separat inlägg som vanligt.


När vi kom ut från salongen så satt nio av Idol-deltagarna och signerade skivor. (Alla utom Erik och Calle). Dom hade uppträtt också, klockan fyra, men vi kom ut vid kvart över fem, och då var allt över. Men det var fortfarande en jättelång kö för att komma fram och få autografer, signeringar, köpa skivor, och fotografera. Hade kön varit kortare så hade jag nog faktiskt ställt mig där, men nu orkade jag inte.


 

(Man ser Mariette, Erika, Carolina, och Tove till höger).


När vi kom ut från bion så blev vi jätteförvånade, för då var hela världen vit. När vi gick in på bion så var det klar himmel och strålande sol. Och när vi kom ut så var det nästan snöstorm.



Åkte sen hem, och kom hem vid kvart i sex. Jimmy hade åkt iväg för att träffa kompisar, så han var inte hemma när vi kom hem.


Julgranen lös så fint i vardagsrummet när vi kom hem.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Nästan så att man börjar få lite julstämning nu :-) Särskilt sedan det började snöa förstås!

2009-12-12 @ 19:04:56
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag har haft lite dåligt med julstämning i år. Fick i och för sig lite förra söndagen när vi bakade. Och lite i dag när vi klädde julgranen. Och lite när snön kom i dag. Så sammantaget så kanske jag ändå har lite julstämning nu då! I morgon tänkte jag ge mig in till stan och titta på julmarknader, julskyltning, och julpynt i stan. Så då blir det kanske lite mer! :-)

2009-12-12 @ 19:08:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0