Dagens Dagbok – Onsdagen den 23 december 2009 – Morgonen + Förmiddagen.


I morse larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det som vanligt frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.

 

Borzko hade gått upp klockan fyra, och åkt iväg för att jobba. Jimmy och Jenny hade gått upp vid femtiden, och Jimmy hade sen skjutsat Jenny till jobbet innan han åkte till sitt jobb. Jenny jobbar mellan sju och fyra i dag. Jimmy jobbar mellan sex och ett i dag. Och Borzko jobbar nog rätt så sent i kväll förmodligen.

 

Inget mysigt promenadväder i dag. Det har kommit massor med snö igen, nu i natt. Och det är igenmulet, och bara cirka två minusgrader.

 

Förmiddagen tillbringades hemma och inne. Och jag höll på och fixade med en massa olika hushållsbestyr. Varvade med lite stunder vid datorn också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

God jul! Jag håller på att göra dina chokladkarameller:) Hoppad dom blir goda!

2009-12-23 @ 14:49:18
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Louise: God jul till dig också! Och var roligt att du göra mina Mormors Chokladkarameller! :-D Skriv gärna och berätta hur det gick, och vad du tyckte!

2009-12-23 @ 17:41:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0