Dagens Dagbok – Söndagen den 13 december 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen.


Jag satt sen med datorn en stund och bloggade, läste bloggar, läste nyheter, mailade, och facebookade.

 

Jimmy satt på sitt rum framför datorn.

 

Sen vid fyratiden så stack vi båda iväg i hans bil. Jag ska på begravning på fredag, och är alltid nervös när jag ska köra till ställen där jag inte har varit, för jag har inget lokalsinne alls… Så Jimmy och jag körde dit, för att jag skulle hitta, och veta hur jag ska köra på fredag, och hur lång tid det ungefär tar.

 

Som tack för hjälpen, så bjöd jag sen Jimmy på middag på McDonalds i Sköndal på vägen hem.

 

När vi kom hem så blev det en fika.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Visst är det skönt att ha koll på tillvaron :-)

2009-12-13 @ 18:08:10
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, man vill ju inte direkt köra vilse och komma för sent till en begravning... Med en åttioåring och en åttiofemåring i bilen... Klart värt att åka dit i dag. Och Jimmy är alltid snäll och ställer upp! :-D <3<3<3

2009-12-13 @ 18:12:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0