Dagens Dagbok – Söndagen den 27 december 2009 – Morgonen.


Vaknade första gången i morse redan klockan halvfem. För då kom Jenny hem hit från sitt festande i stan i natt. Hon sov här eftersom hon ska jobba senare i dag, och hon tyckte att det var närmare och smidigare att göra så.

 

Nästa gång jag vaknade var klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.

 

Vid halvniotiden så kom Borzko upp. Då hade dom precis ringt honom från jobbet och frågat om han kunde tänka sig att jobba extra i dag. Och det kunde han ju förstås tänka sig. Så han gjorde sig snabbt i ordning, och stack sen iväg.

 

Jag höll på och plockade och fixade med lite här hemma en stund. Och sen så satte jag mig en stund med datorn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0