Dagens Dagbok – Torsdagen den 3 december 2009 – Hela Dagen.


Jobbade förstås först som vanligt. Och även i dag städade jag först matsalarna, sen var jag i skalen och fixade grönsakerna, och slutligen var jag i diskrummet och hade hand om diskplock och grovdisk. Vi serverade chicken nuggets, kokt ris, och currysås i dag. Vi var fulltalig personalstyrka, allt flöt på bara bra, och ingenting speciellt hände.

 

Åkte sen hem direkt efter jobbet. Jag tränade sen på alla sju låtarna inför nästa veckas konsert. Sjöng igenom alla låtar en gång, och lite extra på vissa låtar som jag har lite svårare för.

 

Sen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Varvade lite med stunder vid datorn också.

 

Vid halvsextiden kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans.

 

Efter middagen så tog vi bilen till centrum, och så var vi på Hemköp och handlade fyra fulla kassar med matvaror.

 

När vi kom hem igen så blev det en fika.

 

Jimmy duschade sen och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig framför datorn på sitt rum.

 

Jag höll på och plockade med diverse hushållsbestyr igen sen en stund.

 

Sen så försökte jag kurera min onda rygg. Jag satt först en halvtimme med min massagedyna i fåtöljen. Och sen så la jag mig en halvtimme på spikmattan.

 

Efter det så satte jag mig med datorn och boken, ”Musselstranden” av Marie Hermanson, i köket.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag, och Jimmy och jag tog en kvällsfika och en pratstund då samtidigt.

 


 

Nu blir det sängen och lite bokläsning en stund till.

 

Och i morgon är det fredag! Wiieee!!!! ;-D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0