"Idol" - Vecka 49 - Semifinalen.



Jaha! Då blev det då alltså Erik och Calle som gick till finalen i Globen nästa vecka! Det trodde jag faktiskt inte. Jag var helt säker på att det skulle bli Erik och Tove i finalen. Men Calle är ju väldigt bra också, så det känns ändå okej för mig.

Jag har ju haft Erik som största favorit ända från början. Så jag hoppas verkligen att han vinner finalen nästa lördag.

Vad tyckte ni om att det var Tove som åkte ut i går?
Är det rätt personer i finalen?
Vem tror ni vinner nästa fredag?



(Bilder från TV4)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar Calle så jag tyckte det var helt rätt personer som kom till finalen :) Jag tror dock att Erik kommer vinna nästa fredag!

2009-12-06 @ 21:40:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sofia: Ja, jag tror också att Erik vinner! :-)

2009-12-07 @ 15:21:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0