Mina planer, dom närmaste tio dagarna.


Jag brukar ju oftast inte ha så mycket planerade aktiviteter framför mig. Men dom närmaste tio dagarna är ovanligt fulltecknade för att vara mig. Det här är vad jag har planerat, från och med i dag fredagen den 4 december, till och med nästa söndag den 13 december:

Fredag 04/12:
- Titta på semifinalen i "Idol".

Lördag 05/12:
- Gå ut och äta på den italienska restaurangen i Farsta Centrum, tillsammans med mina föräldrar, och Borzko och Jimmy.
- Titta på "Robinson" på teve.
- Titta på en dvd-film.

Söndag 06/12:
- Åka till Tumba, till Jenny, Jocke, och Tindra. Baka pepparkakor och lussebullar med dom.

Måndag 07/12:
- Terminsavslutning i "Kör för alla!". Frida Öhrn kommer dit, och vi ska sjunga för henne. Repetion inför konserten.

Tisdag 08/12:
- Konsert med "Kör för alla!" på Centralen.

Onsdag 09/12:
- Jobba över på jobbet i cirka sex timmar. Femmorna och sexorna har "Nobel-fest".

Torsdag 10/12:
- Möte på banken, Nordea, med min personliga bankman, klockan tre.

Fredag 11/12:
- Luciafirande på jobbet.
- Titta på finalen i "Idol" på teve.

Lördag 12/12:
- Se filmen "Luftslottet som sprängdes" på bio, med Borzko och Jimmy.
- Titta på Robinson på teve.
- Titta på en dvd-film.

Söndag 13/12:
- Lucia.
- Åka in till stan och titta på julskyltningar och julmarknader.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja jävlar vad du har mycket o göra framöver :o

kolla tv och film... hmm.. ja man börjar ju undra..

2009-12-04 @ 18:54:00
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Antar att det var du som skrev den här kommentaren också: http://bim.blogg.se/2009/september/veckans-planer-vecka-37.html#comment

2009-12-04 @ 19:13:32
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är lite roligt med dina planer, att titta på film och så:) Söt du är:)

2009-12-04 @ 22:46:07
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jossan: Okej. Tack.

2009-12-04 @ 22:49:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad mysigt att åka in och titta på julskyltningen! Är det någon julmarknad inne i stan då också? Var?

Och förresten, jag har säkert missat att du skrivit det kanske, men ska ni ha konsert igen med kören i Bergwaldhallen (stavning?) i år? När? Vilka får komma och lyssna? Hoppas du har en trevlig helg! Kram

2009-12-05 @ 09:48:56
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Ja, jag brukar försöka åka in varje år och titta på julskyltningen på NK, PUB, och Åhléns. Och så på julmarknaderna i Kungsträdgården och Gamla Stan. Och på allt fint julpynt runt om i stan.



Vi har ju konserten på Centralen på tisdag. Det är det enda den här terminen. Den är öppen och gratis för alla.



Om det blir Berwaldhallen nästa termin, det vet jag inte. Dom har ju haft det i maj i ett par år nu. Men vi byter lokal från nästa termin till Filadelfiakyrkan, och då kan vi nog ha konserter där istället.



Ha en härlig helg du också! Kram! :-)



2009-12-05 @ 09:54:42
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt! Var på centralen? Tid? Jag skulle gärna komma och lyssna! Det verkar så mysigt. :-)

2009-12-05 @ 09:58:18
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Vi ska stå mitt på Centralstationen. Ungefär vid det stora "hålet". Klockan sex på tisdag. Det är en liten kort konsert med sex, kanske sju, låtar. Kolla in länkar, bilder, och YouTube-filmer från bland annat förra årets konsert där, i min kategori "Kör för alla!": http://bim.blogg.se/category/kor-for-alla.html

2009-12-05 @ 10:03:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0