Dagens Dagbok - Lördagen den 14 februari 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).


Vid fyratiden så åt vi sen middag ihop alla tre. Och som så ofta på lördagar så blev det i dag mat från vår lokala pizzeria på gatan. Jimmy och Borzko åt varsin pizza och varsitt vitlöksbröd, och jag åt en pastasallad med räkor plus vitlöksdressing och ett pizzabröd.


(Och Jimmy lyckas ju, som så ofta, blunda på kortet.)





Efter middagen så satt vi sen återigen alla tre uppe i vardagsrummet. Borzko läste i sin bok, Jimmy satt med sin dator, och jag varvade min bok med min dator.


Vid sjutiden sen så stack Jimmy iväg hem till en kompis. Och sen så skulle dom vidare ut och festa.


Klockan åtta sen så satte Borzko och jag så klart igång teven, och så tittade och lyssnade vi på "Melodifestivalen". (Separat inlägg finns om det.)


Som alltid så åt och drack vi en massa gott också förstås.





Efter att festivalen var slut, så satt Borzko och zappade lite bland kanalerna på teven. Och jag satt med datorn i knäet och bloggade lite och läste bloggar.


Nu går en av musikkanalerna på teven, och Borzko sitter och läser i sin bok. Jag ska nog också ta och läsa lite en stund.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åt du upp all glass själv?

2009-02-15 @ 07:39:19
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Ja, det gjorde jag! ;-)

2009-02-15 @ 11:22:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0