Dagens Dagbok - Lördagen den 21 februari 2009 - Kvällen. (Med två fotografier).


Efter middagen sen så satte Borzko upp min glashylla i badrummet som jag köpte på IKEA i veckan. Förut så har jag haft radion och klockan i ett av skåpen, men det har varit så dålig mottagning på radion då, och det har varit svårt att se klockan i vissa lägen. Så nu är det mycket bättre.





Vi satte oss sen uppe i vardagsrummet. Borzko läste i sin bok, och jag satt med datorn och läste ikapp bloggar.


Och klockan åtta så tittade och lyssnade vi förstås på Melodifestivalen. Men det har jag ju bloggat om i ett separat inlägg.


Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också.






Efter att Melodifestivalen var slut så stängde vi av teven. Nu sitter Borzko och läser i sin bok igen. Och jag sitter här med datorn och bloggar. Lyssnar på musik gör vi under tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

åååååå, vad jag blir sugen på smågodis!!! tyvärr har jag upptäckt att jag alltid mår illa när jag ätit det, så jag tycker att det är lika bra att låta bli : ( men det blir annat gott idag, maken fyller år : )

2009-02-22 @ 11:46:02
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Gratta honom från mig! Och hoppas att ni båda får en riktigt trevlig dag! :-)

2009-02-22 @ 12:03:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0