Dagens Dagbok - Lördagen den 21 februari 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Och då när jag vaknade så föll det stora vita flingor utanför fönstret... Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko var ju inte hemma, för han jobbade i natt och på förmiddagen i dag.


Jimmy vaknade och gick upp vid halvtiotiden. Då åt han frukost och jag tog en fika och en pratstund med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig framför datorn i sitt rum.


Dom stora vita flingorna som föll vid åttatiden försvann sen, och även molnen försvann mer och mer, och till slut så sken solen från en klarblå himmel.


Så jag borde jag absolut ha gett mig ut på en promenad i dag... Det finns ingenting att skylla på varför jag inte kom iväg... Enbart lathet...


Jag höll på här hemma istället, och fixade med allehanda hushållsbestyr. Och så varvade jag förstås med datorstunder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0