Dagens Dagbok - Lördagen den 28 februari 2009 - Kvällen.


Efter middagen och fikat så satte jag mig i vardagsrummet och läste lite i min bok. Borzko satt också där och läste. Jimmy satt på sitt rum framför datorn.


Vid sextiden sen så satte jag igång teven och dvd:n och så tittade jag på "Lets Dance" som jag hade spelat in i går.


Sen klockan åtta så kom även både Borzko och Jimmy och satte sig framför teven. Och så tittade och lyssnade vi på "Melodifestivalen". Och självklart så åt och drack vi en massa gott också.


Jimmy gick sen så småningom ner till sitt rum igen. Borzko tittade på en fotbollsmatch på teven. Och jag satt med datorn och läste ikapp lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0