Dagens Dagbok - Måndagen den 16 februari 2009 - Kvällen.

Precis som jag skrev tidigare, så åt jag, Borzko, och Jimmy middag vid fyratiden. Sen så gjorde jag mig i ordning, och så stack jag iväg mot Centrum och mot tunnelbanan vid strax före fem. Åkte till Skanstull och mötte upp med min syster Anette där vid kvart över fem. Vi promenerade sen bort till Frans Schartaus Gymnasium. Vid halvsextiden, en timme innan kören började, så öppnande dom dörrarna till aulan, och vi gick in och tog våra favoritplatser längst fram.


Sen så satt vi och pratade i en timme, medans salen fylldes på med lite drygt sexhundra körmedlemmar... Vid halvsju sen så satte Caroline af Ugglas igång "Kör för alla!" med hjälp av sin man Heinz Liljedahl på gitarr och sång, och även med hjälp av Andreas på trummor.


Vi sjöng sen i lite drygt en timme och en kvart, till strax före åtta. Syrran och jag kramades sen hejdå, och hon tog bilen hem till Sätra, och jag tog tunnelbanan hem till Farsta, och kom hem vid strax före halvnio.


En pratstund och en fika med Borzko och Jimmy blev det när jag kom hem. Sen efter det så satte jag mig med datorn i köket. Borzko satt och läste i sin bok. Och Jimmy satt vid sin dator.


Kommentarer
Postat av: M

Hej!



Vet att jag läst att du har ont i dina fötter ibland. (Artros)

Har själv fått jätte problem med en fot (eller har haft till och från) och nu kan jag inte stödja på den. Väntar på remiss till Uppsala och en reumatolog.

Får du medicin, vad hjälper etc?

Vet ju inte om det är artros, men misstanken finns då jag har skört skelett etc...

Har du några tips.



Kram Madeleine

2009-02-16 @ 21:49:33
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Bim

---> M: Hej. Ja, jag har mycket problem med mina leder i fötter och händer. Speciellt i lederna till stortårna och tummarna. Jag trodde själv förr att det var reumatism. Men det visade sig att det var artros.



Jag äter Glukosamin. Vet faktiskt inte om det hjälper något..



Har väl inga tips direkt. Värme gör att min smärta känns lite mindre...



Kram.

2009-02-17 @ 16:58:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hoppas kören igår var lika roligt som de andra gångerna :)

2009-02-17 @ 18:11:38
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var precis lika roligt den här gången! :-)

2009-02-17 @ 18:42:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0