Dagens Dagbok - Måndagen den 2 februari 2009 - Kvällen.

Gick iväg mot Centrum och mot tunnelbanan vid strax efter halvfem. Och åkte in till Skanstull. Gick bort till Frans Schartaus Gymnasium och mötte upp med Anette där, som kom med bil den här gången.


Sen så gick vi en liten promenad, eftersom vi var lite väl tidiga. Men efter en stund så gick vi tillbaka, och så gick vi in och satte oss och väntade på att "Kör för alla!" skulle börja.


Vi tog platser längst fram även den här gången. Och den här gången var det den allra första "riktiga" gången, så nu var det ännu mer folk. Det står att aulan tar in 800 personer, och det såg nästan fullt ut när man tittade bakåt...


Vi sjöng fem låtar i dag. Två som vi sjöng även förra gången, och tre nya för i dag. (Låtarna kommer i ett separat inlägg.) Och det var precis lika roligt den här gången! :-D


Strax före åtta så slutade det, och vi gick därifrån. Syrran tog sin bil, och jag tog tunnelbanan hem.


Jag kom hem vid strax före halvnio. Och precis samtidigt så kom Borzko från jobbet.


Borzko åt middag, jag drack te, och Jimmy drack kaffe. Och så hade vi alla en pratstund i köket. Efter det så duschade Borzko och gjorde sig i ordning.


Sen så satte sig Borzko uppe i vardagsrummet och tittade på sport på teve. Jimmy satt på sitt rum framför datorn. Och jag satte mig i köket med min dator.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken tur att du började med kören och tycker så mycket om det :)



Kram

2009-02-03 @ 07:27:53
Postat av: Mimmi

Kul att kören blev bra!



så nu är det att beta av ett nyårslöfte i månaden. Det där att lägga till en god vana varje månad ( eller vecka)

2009-02-03 @ 16:04:45
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, tänk att jag äntligen har börjat i kör! Jag som har drömt om det i så många år! :-D



Kram!

2009-02-03 @ 16:59:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jag tar mina nyårslöften i den takt som jag tycker det känns bra. Ingen panik och ingen brådska här inte.

2009-02-03 @ 17:01:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0