Dagens Dagbok - Måndagen den 2 februari 2009 - Dagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvfem. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så åkte jag iväg till jobbet vid strax efter halvsex. Kom fram vid kvart i sex, larmade av, och gick in. Bytte sen om till arbetskläder, och så började jag att jobba klockan sex.


Den här veckan så är jag först den första halvan av dagen i skalen och fixar grönsakerna. Och sen så är jag den andra halvan av dagen i lilla matsalen och jobbar som försteman.


Vi var fulltalig personalstyrka dom första tre timmarna. Sen så åkte en av kollegerna iväg för att jobba fackligt, så då var vi en kvinna kort dom resterande fem timmarna.


Vi serverade korv och potatismos i dag. Och som vanligt också vår fina salladsbuffé. Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände.


Jag åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade inte jobbat i dag, på grund av arbetsbrist. En fika och en pratstund blev det när jag kom hem.


Sen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och varvade lite med datorstunder förstås också.


Vid halvfyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Och sen så gjorde jag mig i ordning för att åka iväg in till stan och möta upp syrran, och gå på "Kör för alla!".

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej! Gratis biobiljett genom ett par musklick? Det är sant.

Jag tycker att ALLA ska trycka på länken och bli medlemmar på denna sida så får man en gratis biobiljett skickad till sig och värvar man fler medlemmar så får man fler biobiljetter, hur enkelt som helst!



Gå in på denna länk och bli medlem! :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=135944

2009-02-02 @ 20:32:31
Postat av: Andreas

Börjar bli lite uttjatat med det här med gratisbio men det är bara för att det verkligen funkar och man får sina biobiljetter som utlovat :)

2009-02-02 @ 20:35:47
Postat av: Bim

---> Andreas: Okej....

2009-02-02 @ 20:38:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Andreas: Okej....

2009-02-02 @ 20:39:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Hej, försökte kommentera tidigare, men då ville det inte fungera.. tänkte bara säga att det var skönt att det flöt på på jobbet och att jag nu har gjort det sista valberedningsmötet för denna säsong ;-) Hoppas du hade en härlig kväll med kören! kram

2009-02-02 @ 20:44:17
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, kommentarerna har strulat lite i dag. Dom håller tydligen och byter någon server.



Jadå, det funkade bra i dag. Dom kanske hade det lite stressigt i disken bara.



Det har varit en UNDERBAR kväll med kören! :-)



Kram!

2009-02-02 @ 21:20:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0