Dagens Dagbok - Måndagen den 9 februari 2009 - Dagen + Kvällen.

En helt vanlig dag på jobbet även i dag. Först var jag i skalen, och sen i disken. Vi serverade kebabgryta med ris i dag. Fulltalig personalstyrka, allt flöt på bra, och ingenting speciellt hände.


Efter jobbet så hade vi arbetsplatsmöte i ungefär en timme.


Kom hem vid strax efter tre. Ingen var hemma i dag när jag kom hem, för Borzko jobbade som vanligt i dag, och i dag så hade även Jimmy jobb.


Höll på och fixade med allt möjligt här hemma när jag kom hem. Pratade länge i telefon också, även i dag med min Mamma och med min Dotter.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Och då åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så tillbringade Jimmy resten av kvällen framför datorn.


Jag satt lite vid datorn, men större delen av kvällen så tillbringade jag med min bok: "Duma Key" av Stephen King.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden i dag. Efter middag, fika, och dusch, så tittade han på sport på teve.



Supertrött i kväll... Ska nog försöka att komma i säng tidigt... Och jag har noll blogglust i kväll... Så det blir nog inga fler inlägg i dag... Sorry... Skriver mer en annan dag... Ska fortsätta att läsa i min bok nu...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tror nog att du var såå trött när du till och med skrivit fel dag och datum på din överskrift till detta inlägg fniss

Inte likt dig!



Hoppas att allt är bra då du inte skrivit något än.



Kramizar från en vrålförkyld Susanne

2009-02-11 @ 19:39:38
URL: http://fnuttisen.bloggagratis.se
Postat av: Bim

---> Susanne: Hahaha! Ja, jag var tydligen trött i går kväll då! När jag inte ens visste vilken dag det var!



Allt är bara bra här!

Krya på dig!

Kram!

2009-02-11 @ 20:43:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0