Dagens Dagbok - Måndagen den 9 februari 2009 - Dagen.

Måndag igen och jobb igen förstås...


Den här veckan så är jag först den första halvan av dagen i skalen och fixar grönsakerna, och sen så är jag den andra halvan av dagen i diskrummet och har hand om disken.


Vi serverade köttbullar och makaroner i dag. Och vår salladsbuffé. Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Ingenting speciellt hände. Och allt flöt på bara bra.


Åkte hem direkt efter jobbet. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem i dag, precis som i fredags. Borzko hade veckans lediga dag i dag. Och Jimmy var hemma på grund av arbetsbrist. Borzko hade varit och lämnat blod i dag. Jimmy hade inte gjort något speciellt.


När jag kom hem så hade dom kaffe klart, och vi tog en fika och en pratstund tillsammans alla tre.


Sen så åkte Borzko iväg med bilen till gör-det-själv-hallen på OKQ8 för att tvätta den, och fixa lite med den.


Jag höll på här hemma och fixade med lite allt möjligt. Pratade länge i telefon också, först med Jenny, och sen med min Mamma. Satt lite med datorn också.


Vid fyratiden så kom Borzko hem igen, och då åt vi alla tre middag tillsammans.




Och nu ska jag strax åka iväg till "Kör för alla!" med Caroline af Ugglas och Heinz Liljedahl i Frans Schartaus Gymnasiums Aula, tillsammans med min syster Anette! :-D

Kommentarer
Postat av: Snurran

Ha så kul! :-D

2009-02-09 @ 18:16:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack! Det var lika superkul i dag! :-)

2009-02-09 @ 21:41:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0