Dagens Dagbok - Söndagen den 15 februari 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Vid tretiden sen så tog Borzko bilen och så åkte han hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


När han gick så tog jag med mig min dator och så flyttade jag ner och satte mig i Jimmys rum.


Vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. En fika blev det sen också.


Sen så fortsatte vi båda två med att sitta i hans rum. Han satt vid sin dator. Och jag satt med min dator. Lyssnade på musik gjorde vi förstås. Och självklart så pratade vi också.


Jag började att läsa i ny bok också: "Änklingen" av Ray Kluun.




Måndag i morgon! Och då är det Kör! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0